keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

mitä silmät ei nää sen sydän ymmärtää.




 

Moi, elikkäs tälläistä viime viikonloppu meni isosleirillä toisaalta ihan kivaa, mutta meno oli jotnkin ankea ehkä johtuen, että ei ole samoja porukoita kuin viimeksi kaikki melkee lopettaneet ja vain uusia tilalla. Tein yhden odottamattomista päätöksistä meinaan ihan yks kaks päätin leiriltä tultuani, että minähän yritän lopettaa polttamisen olin leirin ajan polttamatta sunnuntai iltana potlin yhden, maanantaina 5 jämät eilen 4 jämät ja kello on nyt 17:16 enkä ole polttanut edes tänään jämiä wuhuu! Ainiin eilen tuli kutsu vantaalta hiusalan pääsykokeisiin ja kosmetologi alalle mutta kosmetologi ei ole oikein, mun juttu. Oikeesti oon niin onnellinen nyt pitää vaan pistää parasta siellä kokeissa ja töissä on mennyt ihan hyvin.
Mulla ja mutsilla oli eilen joku ihme inspiraatio kohtaus ja maalattiin meijän parvekkeen oven lasi ja sit alettiin tekee taului,mä en oikein keksiny mitään joten aloin va pirtelee kaikkea jänskää joo otin kuvan kesken eräsestä työstäni, mut eipä voi mittää ainii äääk huomenna on hammaslääkäri ;_______;


 En oo tosiaan kirjotellut vähään aikaan, sain muuten nostettuu mantsan seiskasta kymppiin ja bilsan seiskasta ysiin (: Simo laitto eilen mun skoban kuntoon ja menin tänää suoraa töitten jälkeen mummille ja ukille kahville kun skootterilla sinne nopeasti pääsee. Vitsi mua ärsyttää kun kurkkukin on kipee :C Mun sänky tuli maanantaina jess! Ihan mukava sänky oi :3 Mut joo ei mulla muua adios!



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti