keskiviikko 7. elokuuta 2013

ei ole olemassakaan oikotietä onneen.


Apua tää viikko lomaa ja maanantaina kouluun,alkaa jo jännittää ihan. Vielä en oo edes ostanu niitä kamoja mitä tarvis,koska no money no funny :C Serkun luoksekkaan en pääsy nyt kesällä menemään mikä vituttaa mua ihan saatanasti. Mietin tässä, että seuraavaksi kokeilisin vaaleansinistä hiuksiin,mutta vasta jossai syyskuussa. Mun toinen huulilävistyskin on jääny vähä vaiheeseen hhehehee :D Palkkakaan ei ole vielä tullu ois meinaa ihan kiva saada rahaa ku tilillä on varmaa 10e. Kauhee miten paljon mä valitan taas vaihteeks, no ehkä se on ihan hyvä välillä purkaa vitutusta johonkin. Viikonloppu oli ihan jees perjantaina autettiin Simon kanssa Ollii muutossa ja käytiin ikeassa jne. lauantai illallal Hannan kanssa nautiskeltiin alkomahoolia ja näin pois päin. Kattooko/on kattonu waterloo roadia sen on ihan parassa ja oon koukussa :) Perjantaina sain oikeesti slaagin ku oon ettiny keravalta monesta kaupasta yhtä tiettyä lakkaa eikä tietenkään löydy, mutta sitten ku käytiin sipoon s marketis nii totta kai se sieltä pilkotti ja mä juoksin suunillen kun näin sen lakan.
Tää on ihan paras lakka pitää hyvin hiukset ja tuoksuu tosi hyvälle. Suosittelen tätä oikein lämpimästi kaikille.
Joo mun meikki tänään keltaista ja vihreää mikä yhdistelmä :D Ihanaa kun mun hiuksetkin on kasvannu,mutta vielä saisi pituutta olla runsaasti lisää (: mutta joo eiköhän tää ollu tässä tältä erää.

 

2 kommenttia:

  1. Oioioi vaaleensiniset hiukset kuulostaa hyvältä! Ja minkä kokonen toi siun lävistys on ? (:

    VastaaPoista
  2. jep en tiiä kyllä vielä milloin aijon toteutta. lävistys on 1,2

    VastaaPoista