tiistai 18. helmikuuta 2014

Hei :)


En ole taas kirjoitellut yli kuukauteen, pahoitteluni siitä iha näin ekaks. Miten nopeasti aika onkaan mennyt, äskenhän mä vasta aloitin koulun tai ainaski tuntuu siltä :D Meil on nyt perjantai päivät työharjoittelua ja mä teen nyt hiihtolomalla kolme päivää töitä niin saan kolme perjantaita vapaaksi. On se kyllä uuvuttavaa olla kahdeksan tuntia töissä, motivaatiota voisi lisätä se jos siitä saisi edes hieman rahaa. Rahasta puheen ollen lähetin pari hakemusta kesätyöpaikan toivossa, mutta saapa nähdä vietänkö persaukista kesää vai en. 
Mä en tajua mutta tää pinkkilila mikä mulla nyt on ollu päässä nii se ei kyllä sitten lähe millään värjättiin koulussa mun hiukset ennen joululomaa eikä näihin oo sen jälkeen oo lisätty väriä ;o No nyt nää on ruvennu haalistumaan onneksi :3 Koska haluan tästä väristä eroon, enkä haluaisi hirveästi tehdä vaalennuksia, koska Jenna leikkasi multa pari viikkoa takaperin huonot latvat pois ja mulla on aivan mahtava fiilis ettei hius ole enää sellasta purkkaa. Tän tyyppistä väriä aattelin seuraavaksi.
hmm... eipä mun elämässä ole oikee tapahtunu mitää ku koulussa ja kotona mä aikani vietän, viikkon loppusin välillä vihteellä tai sitten vaan lahnaten. Meil oli täs vähä aika sitte leikkaus/värjäys ja kampaus työkoe sain kummastakin kakkosen :) tässä pari kuvaa siitä kampauksesta.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti