torstai 3. toukokuuta 2012

Anteeksi ku en oo pitkään aikaan kirjoittellut.Joo mulla on taas pinkit hiukset,kun en sitten kehdannu siniseks värjää :D Jee olen nyt virallisesti isonenkin mitäs muuta tässä onkaan vielä... Joo aivan vappu oli ihan mahtava hyvä porukka koossa todella hauskaa oli.Niin ja olin tietysti selvipäin heheheee.On jotenkin hyvin turautunut olo ku en saanut niitä pääsykoe lappuja ja tälläi joten ammattistartti kutsuu :p Ja eniten tällä hetkellä vituttaa,että miks mä enää kouluun yritän panostaa ku en perkele mihinkään pääse.Mun elämä on ollut tässä viime aikoina tunteiden vuoristorataa ja hyvin sekavaa,mutta kyllä tästä vielä selvitään.Ennen vappua lauantaina olin mieheni luona ryyppäämässä jee jee ja aamulla koin elämäni ensimmäisen darran ja sinä päivänä vielä syömään jätkäni isovanhemmille (:: Onko muuten mitään postaus ehdotuksia kenelläkään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti