tiistai 29. toukokuuta 2012

Hello!

Hei vaan ja anteeksi kun en oo taas kirjotellut.Aloitetaan vaikka siitä,että nyt on mustat hiukset.
Olen toi oikealla puolella.
 Ja minä nyt.....
 Lauantaina olin Pinjan kanssa vantaalla rentofesteillä tai no siellä lähellä kuuntelemassa ja juomassa.Matkamme alkoi keravalta,kun käytiin hakemassa juomat ja mäkistä safkat.Junalla tikkurilaa ja sieltä bussilla hakunilaan.Voi että meitä nauratti ku joku 25.v ruotsalainen yritti iskee mua ja Pinjaa.Hakunilan ostarin läheltä sitten kävelimme loppu matkan päämääräämme.
Ekaks ihan jeessi.Sitte kengät jäi metsään ja poliisit pyöri ymprillä.Sitten ku poliisit häippäs niin jotkut neekerit yritti iskee mua ja Pinjaa.Lähettii hakunilan keskustaan ja hilluttiin siel ja Pinjan broidi toi mulle kengät.Lopulta menimme tikkurilaan harhailemaan ja juomaan.
Seuraavana päivänä olikin sitten aikainen herätys,kun oli kaiken maailman isos juttuja ja ens viikolla sitten se leiri.Eipä tässä muuta (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti