keskiviikko 13. helmikuuta 2013

elämä on bitch kunnes kuollaan

Moikka!
Mun elämä on täällä hetkellä on vuoristorataa
Mikään ei mene niinkuin pitäis kaverilla on elämä hukassa ja tekee kaikkea tyhmää
ja katkasin siihen vähäks aikaa välit jotta se ymmärtäis tilanteen vakavuuden.
Ei tää voi mennä näin me ei olla koskaan ennen 
riidelty ja yht äkkiä se ihminen on muuttunu joksikin ihan muuksi.

Oon ollut nyt kohta kaksi viikkoa subissa töissä ja perjantaina alkaa
hiihtoloma<3Aivan mahtavaa aivan huomen on ystävänpivä enkä ole edes
saanu alotettuu niitten korttien tekoo.
Mulle paras ystävänpäivä lahja ois se,että näkisin serkkuni Tiian siitä on jo
yli puoli vuotta kun ollaan viimeksi nähty ja ikävä on suuri.
Joo ja kesätöitäkin pitäisi hankkia,koska tarvitsen rahaa.


Mun piti tehä meikkipostauskin,mutta kamera vittuili ja kuvista ei tullut yhtikäs mitään,mutta ei huolta kyllä se joku päivä vielä onnistuu hheehe :D
Yks mikä on piristäny mua sikana on se,että ei ole enää pakkasia.Lumetkin voisivat sulaa ja kesä voisi lähteä käyntiin :)
Oli taas ihana käydä Saaran ja Bakan luona kyläilemässä Simon kanssa naurettiin,puhuttiin,värjättiin hiukset ja juotiin hyvää kahvia mahtava päivä.Tässä vielä kuvaa mäkki tilauksesta med saara baka ja simo.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti