tiistai 26. helmikuuta 2013

Sisko tahtoisin jäädä mutta moottori tie on kuuma.


Noniin teenpäs tänään postauksen minulle tärkeästä ihmisestä 
jonka olen tuntenut koko elämän tähän päivään asti
ja hän on minun serkkuni Tiia<3
Tiia on toi vasemal ja mie oikeel(viime talvi)

 Tiia on tosi ihana ihminen ja elämän iloo täynnä
Tiia on sellanen ihminen joka jaksaa piristää jos toisel on pahamieli.
Mulla ja Tiialla on aina hyvii juttui ainoa paska juttu
on se että Tiia asuu kuopion lähel ja mä 30km helsingistä 
eli meillä on pitkä välimatka ja nähään harvoin.
Nähtiin Tiian kanssa viimeks kesäl ja
nyt nähää vasta seuraavan kerran kesällä.
Tiia on kunnon rokki kukko musa makuun kuuluu mm. mötley crue
kiss, reckless love, popeda ja sen sellaset...
Toinen asia mitä Tiia rakastaa on leopardi kuosi 
sillä on helvetisti kaikkee leopardi krääsää :D
Tiia on nyt ysillä ja menossa kokki alalle jos nyt oikein ymmärrän.
Tiia rippijuhlista aiku se on nätti<3
 Hmm... Mulla ja Tiialla on niin paljon hyviä muistoja etten tiedä mitä luetella
kaikki ne kerrat ku aina nähään pitkästä aikaa ja pääsee halaa sitä
se on hyvä tunne,koska siinä samassa se ikävä poistuu (:
Eipä minulla mitään muuta Tiiasta ole paitsi että hänen blogiin pääset tästä

2 kommenttia: