tiistai 5. maaliskuuta 2013

Halki tuhaisen savuisen salongin neiti tanssii gaselin askelin

Moikka! Tästä onkin jo viikko ku oon viimeksi ittestäni ilmotellut. Perjantaina olin Saaran ja Bakan luona värjäsin kummanki hiukset ja laitoin Saaran kynnet ja illalla
menin käymään Simon kanssa treeniksellä :) Lauantaina olin Simon ja Elkun kanssa stadissa
ja yllätin itseni ja ostin mekon siis en ole koskaan ostanu mekkoa paitsi rippijuhlia varten mitä ihmettä. Leopardihame ja pinkki toppi näyttivät hyvältä yhdess joten nekin lähtivät mukaani plus pinkit legginsit :3



 Oon nyt tässä kahtena päivänä peräkkäin ollut hammaslääkärissä 
se on se paikka minne ihmiset ei mene paitsi jos on pakko.
Nyt on ikenet vähän kipeet kun se ilkeä lääkäri niitä raapi :C
 Koulussa menee hyvin ja ensi viikolla yhteis haku voi hitsi,
että kuumottaa ihan todella. 
Laitan varmaan vantaan varian ekaksi hiusalalle tietenkin<3 
Kesätöitäkin oon yrittänyt hankkia,mutta eivät kuulemma ota alle 
18-vuotiaita mikä vituttaa mua ihan suunnatommasti.
Lähetin nyt kaupungille työhakemuksen,että kattoo ottaisko nekään
 hirveä sterssi koko ajan JUMALAUTA!
 Anteeks ku valitan tälläin ja rumakielen käyttö myös. 
Eipä mulla oikein muuta kerrottavaa ole ja se paita 
minkä ostin on mulla päällä noissa kuvissa.



 

3 kommenttia:

  1. mikä toi juttu sun päässä on? :D

    VastaaPoista
  2. oikeesti ihan sika kiva päässä jos hiukset ei pysy mitenkään ja plus se lämmittää korvia

    VastaaPoista