tiistai 26. maaliskuuta 2013

Kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus ainoo mitä jäljelle jää.

Moikka!
En ole kirjottellut yli viikkoon....anteeksi :C Joo taas tehtiin hyvää ruokaa
kermaista possukastiketta, paistettuja perunoita, lämpimii voileipiä ja valkosuklaa rahkaa
oli tosi hyvää vaikka ite sanonki :)
Voin vaikka laittaa noit ohjeit joku päivä tänne jos joku haluu (;

 Mistä mä lähtisin liikkeelle, blondasin hiukset mut tota tota hiukset ei ime väriä
joten ihan helvetin mukavaa :3 
Sain hommattuu työharjottelu paikan päiväkodista hyvä minä!
Sain nostettuu liikunnan kutosesta ysiin :o
Viel kaksi koetta ja se on ohi, pitäis viel niit pääsykoe kutsuja odotella 
kuumottaa ihan sikana oon varmaa sata kertaa hokenu tätä, mutta en voi vaan 
tälle mitään. Tänään olin reipais ja hieroin riikan selkää ja hannalle tein pää hieronnan.
Ja musta tuntuu että elämä lähtee taas rullaa, Pinjan kanssa sovittiin että aletaan
näkemään enemmän, koska se on mulle niin helvetin rakas.
Mun piti tehä Pinjasta postauskin ja riksusta mut se vähän jäi :DDD
Ihanaa kun tulee pitkä viikonloppu saa rentoutua ja yrittää olla sterssaamatta koulua :)
Ooo en malta odottaa et ois rentofesti ja päästään taas Pinjan kaa chillailee sinne.
Mutta tällä hetkellä mulla ei oo muuta raportoitavaa, ainiin joo laitoin Hannan hiukset
ja meikkasin sen Adam Lambertin keikalle :3



Simo rakas osti mulle kaljan<3
Hanna yritti ottaa sen stenkkuu puusta.

 















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti