maanantai 12. maaliskuuta 2012

Joo tänään oli aika normaali päivä lagasin Marikalla Nooran kanssa 
ei sen ihmeellisempään.Joo mutsin oli sanonut viime viikol mun frendil,
et sen pitäisi tukee mua kun mulla ei taida olla kaikki ookoo.
No ehkä se on osittain totta musta vaan ei tunnu oikein mikään miltään
oon miettinyt et mitä pitäisi tehdä ja miten...
Joo ja sit yksi frendi yritti iskee mua vaikka sanoin sille,että oon varattu
mutta ei voinut sitä ymmärtää ja se on soitellut mut ei oikein huvita puhuu sille :p
Mitään ei hänen kanssaan tapahtunut sen voin luvata,koska en ikinä pettäisi
mun jätkää vaikka olisin kuinka humalassa tai vittuuntunut tai muuta.
Mutta asiasta kukkaruukkuun mun bilsan koe meni tosi hyvin :):):)
Ei se kyllä paljoon lohduta,ammatti startti kutsuu.En voi syyttää muuta kun itseeni kun pilasin kaiken seiskalla lintsasin ja muuta mukavaa kun mul oli masennus...
Siitäpä tulikin mieleeni kun tt:n maikka kysyi onko masennus sairaus
ja jotkut väitti,että on.Mun mielestä se periaatteessa ei ole sairaus,sulla on 
''ongelmia'' tai muita asioita joihin ei löydy ratkaisua tai niistä ei meinaa päästä yli.
Onko ihminen muka silloin sairas?
Kertokaa ihmeessä mielipiteen ne   :)
Hmm....olikohan tässä muuta aivan ensi kuussa toinen läväri  ylähuuleen oon odottanut
sitä jo tosi kauan :)Ja sit ois tarkoitus värjää ensi kuussa varmaankin hiukset siniseksi.
Mikäköhän ihmisten reaktio on.No onhan mulla ollut vaikka mitä värejä:musta,pinkki,tummanruskee,blondi,punanen,
sininen otsis,liila otsis ja vaaleenruskeet olikohan niitä muita en ainakaan muista XD
Eipä mulla muuta.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti