tiistai 27. maaliskuuta 2012

Joo voi elämän vittu sentään tuli tänään frendin kanssa riitaa
en jaksa edes kertoa,koska voisin kirjoittaa siitä romaanin.
Tänää ku näin mun frendin koulus teki pahaa ku se itki..
sen faijan kuolemast on tänään kolme vuotta.
Meinaan koht itekki varmaa alkaa itkee :C
Ja sitten vielä ku frendin kämppä oli lauantaina iha paskana.
Kun meijän piti pitää sen kämpäs nooralle syndet,mutta
jotkut haluski pitää ne perjantaina(itse en ollut paikalla)
ja sinne tuli jotain randomeit ja sielt varastettiin tavaraa
ja sain melkee paskahalvauksen lauantaina ku menin käymää siel.
Oli kyllä vähän vittuuntu olo ja tälläi.
Tänään oli köksäs näyttö koe (: Opettaja tykkäs mun safkast,miten 
voi olla mahdollista joo oli kyllä itteniki mielestä aika herkkua :3
hohooijaa pitisköh mennä kohta nukkuu 
ajatus kyllä houkuttelee ainiin jo mä niin oon ihastunut tälläisen vaatteeseen
  Itse asiassa tälläinen olisi tosi kätsy :D Kun mulla sattuu
aina olemaan vaate kriisi.Ostin eilen kengät oikee hinta 60e nyt alennukses 20e
laitan vaikka huomennaa kuvaa.Voi ei huomenna mainosten jako x______x
Odotan että on palkka päivä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti