keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

keskiviikko

Anteeksi kun en taas ole kirjotellu mitään :C About tunti niin Noora täyttää 16.v :)
Tänään oli telinevoimistelua ja tanssia liikunnas,niin rakastan(sarkasmia).Tänään pystyttettiin Ronjan Nooran ja Pinjan kanssa hippi rinki meidän yleiselle tupakka paikalle kun siitä oli lumet sulanut ja aurinko paistoi mukavasti ;)Kohta vois jo alkaa ajaa mopollakin hehehee..
Joo viime viikon perjantaina meni niin lujaa etten muista mitään ei oo ennen noin pahasti taju mennyt kun viinaa oon juonut,viina ei sovi mulle yhtään.Tänään oli taas mainosten jako ja polveen vihloo niin vitusti,että leikkaan polven kohta irti saatana.Joo tänään aamulla oli vitun läppä kun yritettiin Hannan kanssa puhua ''politiikasta'' ; DDD älkää kysykö edes :D
Hmmm...mitäs muuta mulla oli sory oon dementikko.Voisin laittaa kuvia itsestäni että näette minkälainen mörkö oon : )Aivan eilen yhel välkällä 23 kolme maikkaa oli välkkä valvonnas ja rehtori ku ne halus vähä käräyttää ihmisii tupakoinnist onneks en ite kerenny polttaa ku tultiin varottaa.Mihin tää maailma on menossa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti